Estilo de caneta e duplicatas

  • Este tópico está vazio.
Visualizando mensagens 2 - 1 2 através (de um total de 2)
  • Autor
    POSTAGENS
  • #12288
    Wilco Manders
    Participante

    Olá,

    wij hadden een vraag al men een vierkant tekent of een tekst in typt dan geeft de software automaticistic een lijndikte van 1mm
    als men het verschaalt gaat dit mee dus als je ooit niet goed oplet dan krijg je hele vette letras
    mijn vraag hoe pas lkndikte standanard aan en terug naar nul ???

    dan nog een vraag wij snijden com een ​​mimaki snijplotter com een ​​opos nu is mijn vraag als ik een bestand
    heb gemaakt e deze moet is 10 keer hetzelfde hebben kan ik and snijplotter ingeven dat hij automatisch
    10 stuks doet achter elkaar ???
    nunca mais vou precisar de outras opções opnieuw instellen

    #12654
    EasySIGN
    Apresentador

    Olá Wilco,

    Bedankt para você! Eu tenho uma palavra de feijão:

    1) Através do dialoogvenster voor de penstijl kunt u instellen de pendikte bij het vergroten moet worden geschaald of niet. Você encontra o dialogo na EasySIGN Toolbox.

    2) Você encontrou as normas padrão via hetzelfde dialoogvenster, além de selecionar e selecionar. U krijgt dan een extra dialoogvenster waarin u wordt gevraagd of standalardinstelling the wijzigen in op the slaan.

    3) Voor meerdere stukken kunt u dit doen door anden plotbestand vast te houden no EasySIGN-productiemanager, op te slaan en vervolgens op de “play” -knop te drukken telkens wanneer u wilt dat het wordt geplot. Um dos modos padrão é de 10 stuks que podem ser encontrados em EasySIGN-werkblad the plaatsen. Verifique tudo sobre a verificação de posicionamento óptico e as pequenas mudanças.

    Have an easy day!
    Paul at EasySIGN

Visualizando mensagens 2 - 1 2 através (de um total de 2)
  • Você precisa estar logado para responder a este tópico.